Alla inlägg den 1 mars 2010

Av palsangel - 1 mars 2010 18:40


Sådana här dagar undrar jag varför jag köpte en stor dyr Biabädd när halva pälsängeln ändå ligger utanför...


Jag börjar känna mig mer säker på att pälsängel är mer intresserad av vad jag håller på med nu, har ju varit lite si och så med det på sistone. Idag var nog första gången på länge ingen av oss hade koll på att det passerade en annan hund när vi tränade. Det bådar gott.


Det är kul att träna när det är full fart på pälsängel. Apporteringen som varit en sån plåga länge länge är nu helt otroligt kul. Jag funderar över varför, men kommer inte på något annat än att jag försökt göra mig roligare rent generellet. Det kanske räcker? Är det det som är lösningen på allt? Varför är jag roligare nu? Jag minns ju varför jag blev tråkig. Jag fick ju ingen respons när jag var rolig. Vissa saker är svåra att förstå varför dom fungerar och inte.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards